fredag 3 januari 2014

Nytt år, nya utmaningar!

nu är det 2014, oj, och jag ska fylla 50 år!
Jag börjar året med att jobba med Regionteater Västs Danskompani i Borås, vi ska skapa stycket Jag! Jag! Jag! med premiär den 19 februari, min 50-årsdag! Kul!
Därav nallen som någon tappat på Williamsburgsbron, barndom, vem blev jag, varför? Varför är jag jag, och inte du? Därav också Magritte- bilden, vi har så snygga kostymer av Jenny Nordberg, tex Magritte- hattar. Vi får se vad det blir för ett stycke.
Så åker vi och visar Ah hallo bebis på ett showcase i New York 11-14 jan. därav  nallen och bilden från Grand Central Station, som ligger ett stenkast från Scandinavia House där vi dansar. Spännande ska det bli! 
Sen kommer vi att dyka upp på Stjärnkalaset och Dansmässan och på en massa ställen med våra föreställningar, håll utkik! Roligt är att Faunan och jag blev utvald till Bibu !
Kul 2014! 
Jag bloggar lite undan för undan. hörs
ja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar